tag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post3784548173665817502..comments2024-02-20T12:28:21.316+01:00Comments on Miss Milla at Home: Oeps, foutje van 200 euro...Miss Milla at Homehttp://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comBlogger32125tag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-91636370174836527412015-10-27T06:26:20.829+01:002015-10-27T06:26:20.829+01:00Phoe, wat een grote fout zeg, 200 euro teveel!!!
E...Phoe, wat een grote fout zeg, 200 euro teveel!!!<br />En dan de manier waarop ze het afhandelden, schandalig!<br />Ze hadden wel 3 keer excuus aan mogen bieden.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-38218073431315422242015-10-26T09:34:31.309+01:002015-10-26T09:34:31.309+01:00Als je zo eerlijk bent geweest zou er toch op zijn...Als je zo eerlijk bent geweest zou er toch op zijn minst een bedankje vanaf moeten kunnen vind ik.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-76532322229246747782015-10-26T07:38:30.815+01:002015-10-26T07:38:30.815+01:00Hoi, ik heb het wel eens andersom meegemaakt, ook ...Hoi, ik heb het wel eens andersom meegemaakt, ook bij het bekende woonwarenhuis.. Ik had netjes mijn badkamer meubel betaald, maar de helft van het bedrag gepind en de helft contant. Dat ging ook niet helemaal goed dus kwam er een correctie op de bon, waardoor ik een hele lange bon kreeg. Toen ik mijn pakket bij de afhaalbalie ging halen kreeg ik een hele volle kar mee. Het bleek dat ik 2 badkamermeubels meegekregen had!! Eerlijk is eerlijk, door het gedoe bij de kassa heb ik staan twijfelen of ik het niet gewoon allemaal in de auto zou gooien, maar dat stond mijn geweten toch niet toe. Toen ik terug ging naar die balie om te zeggen dat het niet klopte, werd het extra pakket heel snel van mijn kar afgehaald en verder weinig woorden aan verspild.. Dus inderdaad ook geen excuses en geen bedankje voor mijn eerlijkheid.... Toen had ik alweer een beetje spijt van mijn eerlijkheid.. ;) Bonnetjes kijk ik ook meestal wel na inderdaad! tinekehttps://www.blogger.com/profile/14116383560492591202noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-22541162746972336302015-10-23T11:19:27.669+02:002015-10-23T11:19:27.669+02:00Niet altijd eerlijk gezegd, maar ik heb het ook al...Niet altijd eerlijk gezegd, maar ik heb het ook al in mijn voordeel gehad. Een leeg goed bon gekregen voor dubbel zoveel als ik bij had. Ik heb gezwegen omdat deze grote supermarkt genoeg aan ons verdiend en ik weet zeker dat die persoon hier geen last mee krijgt. Sandrahttps://www.blogger.com/profile/03116507687656590643noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-12758834116803086422015-10-23T10:35:55.896+02:002015-10-23T10:35:55.896+02:00Ik scan de bon wel vaak eventjes, maar vind het la...Ik scan de bon wel vaak eventjes, maar vind het lastig om fouten te zien. Maar dit is wel een enorme zeg: 200 euro teveel betalen. En als ik het zo lees handelden ze het niet zo goed af. Dat vind ik niet netjes.<br /><br /><a href="http://www.huisvlijt.com" rel="nofollow">Huisvlijt</a>Nicole Orriënshttps://www.blogger.com/profile/02061262281050363451noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-82331770040263841062015-10-23T10:11:22.216+02:002015-10-23T10:11:22.216+02:00Oei! Goed dat je dat hebt ontdekt! Ik kijk zelden ...Oei! Goed dat je dat hebt ontdekt! Ik kijk zelden bonnetjes na... moet ik wel meer doen inderdaad. <br /><br />Ik kan me er ook enorm aan storen als (bij de supermarkt bijvoorbeeld) twe verveelde cassieres met elkaar kletsen over 'hoe lang ze nog moeten' bijv terwijl het mijn beurt als klant is. Zo ongemanierd! Saralienhttps://www.blogger.com/profile/11987968267996066587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-53379169484201956302015-10-23T07:53:31.096+02:002015-10-23T07:53:31.096+02:00Dat is ook een serieuze vergissing: dure prei op z...Dat is ook een serieuze vergissing: dure prei op zo'n manier. <br />Hier in België geven ze wel altijd sowieso het bonnetje aan de klant.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-38151086956674068152015-10-23T06:53:29.083+02:002015-10-23T06:53:29.083+02:00Ik heb dat nog nóóit meegemaakt dat er een foutje ...Ik heb dat nog nóóit meegemaakt dat er een foutje werd gemaakt bij het afrekenen!<br /><br />Grapje ;-)<br /><br />Sinds een aantal jaar vragen de caissières hier in NL standaard: "Bonnetje mee?" (Of je de kassabon wilt hebben, dus.) <br /><br />Zeg je "Nee", dan gooien ze die bon onmiddellijk in een prullenbakje onder de band. Die bon is dan natuurlijk nooit meer terug te vinden, want dat hele prullenbakje zit overvol mat kassabonnetjes.<br /><br />Zeg je "Ja", dan reiken ze 'm je aan op een manier dat je met goed fatsoen niet anders kunt dan alles uit je handen te laten vallen om die bon in ontvangst te nemen.<br /><br />Ik zeg altijd "ja" en kijk altijd die bon na. In bijna de helft van de gevallen klopt er iets niet. Zo bleek ik vorige week 10 euro betaald te hebben voor twee stronken prei! <br /><br />Ik dacht al: Wat valt die rekening hoog uit... had de caissière 22 preien aangeslagen in plaats van 2!<br /><br />Dus, inderdaad, altijd die kassabon nakijken. Scheelt een hoop geld.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-16549833095508080932015-10-23T06:50:09.712+02:002015-10-23T06:50:09.712+02:00Het komt inderdaad vaak voor dat een bon niet hele...Het komt inderdaad vaak voor dat een bon niet helemaal klopt.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-25449261929417210442015-10-23T06:49:05.833+02:002015-10-23T06:49:05.833+02:00Ja, dat vind ik ook.
Ik heb zelf ook al gemerkt da...Ja, dat vind ik ook.<br />Ik heb zelf ook al gemerkt dat je bij aanbieden erg goed moet uitkijken. Vaak blijken er dan inderdaad fouten in de kassabon te sluipen.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-53037699217854368322015-10-23T06:47:40.787+02:002015-10-23T06:47:40.787+02:00Ik veronderstel dat ze bij die winkel het niet een...Ik veronderstel dat ze bij die winkel het niet eens zijn met de handelwijze deze personeelsleden . Ik wou er nog mee naar de klantendienst gaan, maar mijn vader wou het zo laten... Meestal doen ze helemaal niet moeilijk in die welbepaalde winkel.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-60260901718553952272015-10-23T06:45:11.763+02:002015-10-23T06:45:11.763+02:00Inderdaad. Ik had eigenlijk nog zin om er mee naar...Inderdaad. Ik had eigenlijk nog zin om er mee naar de klantendienst te gaan, maar mijn vader wou daar niets van weten. Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-49224344353954234852015-10-23T06:44:00.239+02:002015-10-23T06:44:00.239+02:00Ik kan je ouders goed begrijpen hoor. Het is trouw...Ik kan je ouders goed begrijpen hoor. Het is trouwens de verantwoordelijkheid van de caissière om alles juist aan te rekenen en niet van de klant. Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-10756854509147530482015-10-23T06:41:50.125+02:002015-10-23T06:41:50.125+02:00Zo denk ik er ook over!Zo denk ik er ook over!Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-22932240494852286962015-10-23T06:41:20.730+02:002015-10-23T06:41:20.730+02:00Ja, in de winkel die jij noemt heb ik dat ook al e...Ja, in de winkel die jij noemt heb ik dat ook al een aantal keren voorgehad. Meestal bij een 1 + 1 gratis actie. Dan rekenden ze het product toch 2 maal aan. Het was bij mij ook steeds bij groenten en fruit.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-30064889923451199582015-10-23T06:18:24.165+02:002015-10-23T06:18:24.165+02:00Inderdaad vergissen is menselijk, maar excuses toc...Inderdaad vergissen is menselijk, maar excuses toch ook ? Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15222711541466221143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-22857368152173455542015-10-22T21:28:53.288+02:002015-10-22T21:28:53.288+02:00Oh jee dat is inderdaad wel een hele grove... Mijn...Oh jee dat is inderdaad wel een hele grove... Mijn ouders hebben járen geleden eens iets soortgelijks meegemaakt. Bij hetzelfde warenhuis. Zij stonden bij een kassa in de rij waar de caissière nogal dom bezig was en waar van alles fout ging. Mijn ouders hadden er inmiddels al zo lang staan wachten en waren behoorlijk geprikkeld en toen zij hun hoge eettafel gingen afrekenen werd er 12,50 (ipv 250,-) gescand. Mijn ouders hebben met een uitgestreken gezicht afgerekend en de caissière had het niet in de gaten. Normaal gesproken zouden ze er wat van gezegd hebben en de normale prijs betaald hebben maar ze waren inmiddels zó witheet en geïrriteerd van alles dat ze zoiets hadden van dan moet je maar beter opletten! Waar gebeurd... Ze hebben nog jaren plezier gehad van de eettafel voor maar 12,50...Jojohttp://www.konikmaartoveren.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-63327921219024326732015-10-22T20:49:39.169+02:002015-10-22T20:49:39.169+02:00Ik vind deze vergissing wel heel schokkend en ik v...Ik vind deze vergissing wel heel schokkend en ik vind ook dat jullie slecht behandeld zijn!Ageeth Mooijhttps://www.blogger.com/profile/00418325250494680920noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-85679502419826238262015-10-22T20:49:17.170+02:002015-10-22T20:49:17.170+02:00Ik kijk meestal mee tijdens het scannen! Maar ik v...Ik kijk meestal mee tijdens het scannen! Maar ik vind dit wel echt een grove fout hoor!! Echt schandalig hoe ze met hun fouten omgaan!Daantjehttps://www.blogger.com/profile/08244287649803674219noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-86075661948836117302015-10-22T20:48:41.148+02:002015-10-22T20:48:41.148+02:00Ik vraag ook altijd de bon en kijk hem na, het gaa...Ik vraag ook altijd de bon en kijk hem na, het gaat te vaak fout en al die kleine bedragen tellen snel op. €200 is wel een enorme fout, en dat personeel... Lekker visitekaartje voor de winkel :( Doortjesbloghttp://www.doortjesblog.nlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-40022064712471656202015-10-22T20:48:33.502+02:002015-10-22T20:48:33.502+02:00Ik doe het te weinig, de kassabon en pinbon nakijk...Ik doe het te weinig, de kassabon en pinbon nakijken. Goed advies!<br />Wanneer ik aanbiedingen of afgeprijsde artikelen koop kijk ik het wel na en blijkt het regelmatig niet goed te zijn.Ageeth Mooijhttps://www.blogger.com/profile/00418325250494680920noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-69242465998045276232015-10-22T20:39:06.880+02:002015-10-22T20:39:06.880+02:00Dat heb ik al heel vaak meegemaakt dat ik meer zou...Dat heb ik al heel vaak meegemaakt dat ik meer zou moeten betalen. Ik vraag daarom altijd de bon en kijk die in de winkel ook na. Als er iets niet klopt dan ga ik terug net als jij hebt gedaan.<br />Godelievehttp://lievervoordelig.nl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-60360980312483787702015-10-22T20:23:32.977+02:002015-10-22T20:23:32.977+02:00Het gebeurt me het vaakst bij L.idl dat er fouten ...Het gebeurt me het vaakst bij L.idl dat er fouten gemaakt worden en dan idd met reclames. Of dat er een hogere prijs wordt gerekend dan boven het vak stond. Het ging bijna altijd om groente en fruit.<br />Een paar maanden geleden was ik bij een andere winkel en de cassiere was erg onvriendelijk en ingeinteresseerd. Ze had van een product een te laag aantal aangeslagen. Normaal zeg ik dat eerlijk tegen de degene achter de kassa, maar op dat moment heb ik het erbij gelaten. Yelena Yelihttps://www.blogger.com/profile/03543579737173969076noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-12241811344666477662015-10-22T20:08:42.217+02:002015-10-22T20:08:42.217+02:00Dat is in ieder geval een aangenamere vergissing.Dat is in ieder geval een aangenamere vergissing.Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117451075826972918.post-36778076311944245312015-10-22T20:07:34.027+02:002015-10-22T20:07:34.027+02:00Volgens mij moeten ze dan wettelijk gezien toch de...Volgens mij moeten ze dan wettelijk gezien toch de stof aan de prijs geven die op de houder staat geloof ik. Sommige winkelbediendes zijn echt niet klantvriendelijk...Miss Milla at Homehttps://www.blogger.com/profile/00227893008751121393noreply@blogger.com