dinsdag 16 september 2014

Nazomertje

Omdat het op het moment zo een mooi nazomerweer is, vond ik het wel leuk om nog wat foto's van de tuin te maken. Jammer genoeg is mijn goed fototoestel binnen voor herstelling en moest ik me dus behelpen met een oud primitief toestelletje. Nu ja, tot twee jaar geleden hád ik trouwens zelfs helemaal geen goed toestel. Wat is een mens toch snel verwend hé.
Laat die nazomer nog maar even duren wat mij betreft. Dat hebben we wel verdiend vind ik, na die wisselvallige zomer. Ik heb helemaal nog geen zin in de herfst, laat staan in de winter...











In een grote tuin is het helaas niet alleen genieten van al het moois dat de natuur ons te bieden heeft. Af en toe moet de natuur ook flink in toom gehouden worden, en moet er dus rigoureus gesnoeid worden. Dat levert dan van dit soort meterslange bergen snoeiafval op:


Hopelijk krijgen jullie de kans om ook nog even van dit prachtige weer te genieten :)

11 opmerkingen:

  1. oooh, wat een idyllische tuin! Daar zwijmel ik even bij weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tuin en ook schitterende foto's! Als die gemaakt zijn met een 'oudje', dan ben jij er heel goed in, of het is gewoon een goede oude ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Ik ben vandaag ook even in de tuin bezig geweest. Maar... ik ben echt pánisch voor die dikke grote spinnen. Krijg er nu nog kippenvel van. Brrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel bang voor dikke spinnen hoor. Ik ben er gelukkig nog geen tegengekomen vandaag. Onlangs zat er eentje in de schuur. Ik ben er dagen niet meer binnen durven gaan...
      Toch probeer ik te vechten tegen die angst, zodat het geen echte fobie wordt. Vroeger durfde ik zelfs niet naar een foto met een spin op te kijken.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie tuin heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Die roze, eh, hoeheetieookalweer, die heb ik ook. Hele jaar vraag ik me af wat er ook altweer stond, maar zo in deze periode zijn ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tuin heb jij! Ik geniet zeker ook van het mooie nazomer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Heerlijk zo'n zomerse tuin vol bloemen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog heb je,ik ben onmiddellijk volger geworden...

    Fijn weekend!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen