maandag 22 december 2014

Eén jaar aan het bloggen!

Ik heb nu één jaar een blog. De ene week ben ik al wat actiever aan het bloggen dan de andere. Soms staat mijn hoofd er niet naar, andere keren loop ik over van inspiratie en kan ik niet wachten om die woordenstorm het net op te gooien.
Waar ik me nog steeds over verbaas, en wat ik uiteraard geweldig vind, is dat ik blijkbaar een aantal vaste lezers heb die het de moeite vinden om mij te (blijven) volgen. Fantastisch vind ik dat! Waarvoor dank, lieve lezers!
Ook prijs ik me gelukkig dat ik in dat jaar nog nooit één nare reactie heb gekregen. Integendeel zelfs, het lijkt wel alsof ik alleen maar aardige, superlieve mensen op bezoek krijg op mijn blog :-).

Een willekeurige greep uit de blogfoto's en berichten van het afgelopen jaar :

Allereerste foto op 't blog: rozen in december (klik)

Kaarsen: ik kan niet zonder (klik)

Creatief met restjes: broodpudding  (klik)

Mijn engeltjes (klik)

Handtasje pimpen (klik)

Fleurtje: alias vierde kind (klik)

Zomer: nieuw leven in de tuin (klik)


Almost sisters: Fleur en Violetta (klik)


Vakantie (klik)




Soepjes: echt mijn ding (klik)

De lady's (klik)

Kussentjes: ik ben er gek op! (klik)

Appeloogst (klik)

Koekjestaart (klik)

De tuin: mijn passie! (klik)
  

De Godin (klik)

Ik zo het geweldig vinden als jullie me ook op Facebook en Pinterest volgen :-)



7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je eerste blogjaardag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je eerste mijlpaal. Leuk gedaan zo'n overzicht met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk je te blijven volgen en kijk uit naar alles wat je het komende jaar met ons gaat delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n jaaroverzichtje! Ik blijf lekker meelezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk overzicht!
    Ik zeg gewoon door doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met uw 1 jarigheid :-) leuke foto's nogweer zo eens te zien op rij, je handje is ook ehct te snoezig zo zittend op de bankleuning :-D

    BeantwoordenVerwijderen