zondag 30 maart 2014

Tijd voor voetverzorging!

Mama's met een dochter weten waarschijnlijk dat de meeste meisjes dol zijn op nagellak. Voor mijn dochter geldt: hoe zotter hoe liever, op voorwaarde dat er paars of roze aan te pas komt. Ja, ze is nog steeds een roze-adept!
Ik heb ze dus vanmorgen eens in de watten gelegd met een mani- en pedicure. Knippen, veilen, lakken,...  de hele santenboetiek.

Eerst een laagje blauwe nagelak:



Dan een laagje van die, volledig 'over the top', paarse glitter craquelé lak:



En blij dat ze weer was!!!

Even daarna kwam ons andere dametje weer binnen van haar uitje in de tuin.

 
Ik denk dat zij ook een mani- én pedicure nodig heeft ;-)!.

5 opmerkingen:

  1. Mijn dochter wil ook altijd... Ben benieuwd hoe je hondje zometeen gaat pimpen, met roze nageltjes en al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter en ik zouden dat wel willen, maar 't mag niet van de mannen in huis ;-)

      Verwijderen
  2. Ook mijn dochter wilt roze en paars.
    Wat een schattig hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind roze en paars stiekem ook nog altijd heel leuk!
      En ons hondje Fleurtje, die is zo lief. 't Is bijna mijn vierde kindje ;-).

      Verwijderen
  3. Haha, je hondje kijkt erbij alsof ze denkt: aan mijn pootjes geen manicure!
    Mooie nageltjes, ik heb hier ook een dochter die dol is op nagellakjes en alle kleuren:)

    BeantwoordenVerwijderen